دستور العمل مرغ


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 12 آذر 1398
بازدید : 269
نویسنده : عماد

 
 
 
رسما محبوب ترین دستور العمل مرغ ما ، برخورداری از کاربران و اعضای پرسنل BBC خوب غذا - این یکی از گلدان های ما است که وقتی در آخرین لحظه افرادی داریم که برای شام می آیند. این تیم با مرغ با طعم و مزه اسپانیایی اسپانیایی ، فقط 10 دقیقه طول می کشد تا آماده شود ، و این یک انتخاب سالم است. همه این رده بندی های پنج ستاره اکنون کاملاً حس می کنند ... مرغ و چورسو جامبالیای ما را امتحان کنید.

کاری مرغ خانگی به سبک خانگی

کاری مرغ
یکی دیگر از دستور العمل های بسیار کلیک شده ، این کاری روستایی نشان می دهد که چقدر غذای معتبر به سبک هندی در هر زمان دیگری امکان پذیر نیست. لیست بلند مواد مغذی قرار نگیرید - بسیاری از مؤلفه ها ادویه های روزانه فروشگاه هستند. این دستور العمل حتی با یک فیلم همراه است که با شما در هر مرحله صحبت می کند. نگویید که ما با شما خوب نیستیم ... کاری از مرغ به سبک خانگی ما امتحان کنید.

مرغ خردل پر شده

خردل پر شده مرغ
یک غذای واقعی شام ، این دستور غذا در نیم ساعت آماده است و تنها به پنج ماده نیاز دارد (دو عدد از آنها پنیر است ، که هرگز نمی تواند چیز بدی باشد). تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که یک شکاف را درون سینه مرغ بریزید ، چیزهایی با خردل ، موزارلا و چدار تهیه کنید ، سپس همه چیز را با ریزه های بیکن درست کنید ، مانند روبان های گوشتی خوک در اطراف یک هدیه در انتظار برای بلعیدن! مرغ پر خرد شده ما را امتحان کنید.

پارمیگیانا مرغ

پارمیگیانا
یک غذای 30 دقیقه ای دیگر ، دستور ما برای این پخت ایتالیایی و آمریکایی به گونه ای طراحی شده است که سالم تر از متوسط ​​جشنواره پنیر شما باشد. از موتزارلا کم چرب و گوجه فرنگی زیادی استفاده می کند ، در حالی که خرده پارمیسان عطر و بوی امامی را ارائه می دهد. با ماکارونی ، سیب زمینی ، نان یا سالاد سرو کنید. پرمیجیانا مرغ سریع و سالم ما را امتحان کنید.

20 دقیقه سینی مرغ هاریسا

نوعی پارچه هریسا
سینی های مرغ همه در یک نوشیدنی بزرگ تقلب در آن شب هاست که در مورد تلاش حداقلی برای حداکثر بهره بیشتر هستید. این پخت مرغ تند هریسا به همراه گوجه فرنگی و زیتون یکی از سریعترین سینی های غذایی ماست ، به علاوه به حداقل مواد کمی نیاز دارد. برای سریعترین فست فودها با کوسکوس سریع سرو کنید. مرغ ما را با حارسا و گوجه فرنگی امتحان کنید.

برگر مرغ ایتالیایی

برگر مرغ ایتالیایی
چرا فاقد قالب در اطراف قالب مخلوط می شود وقتی یک قطعه مرغ مرغوب در اصل یک همبرگر آماده است؟ سرگرم کننده وقتی صحبت از مارینادها ، روکش ها و پانسمان ها می شود ، و اگر مخالف ساعت هستید ، پاستو مشت دار یک عطر و طعم بیش از حد کافی را اضافه می کند. این همبرگرهای نان شده با خرده پارمسان و موزارلا متیلا در مدت زمان نیم ساعت آماده هستند - و این شامل تراشه های پولنتا خانگی است که در کنار آن سرو شوند. بیلیسیمو! مرغ و چیپس مرغ به سبک ایتالیایی ما را امتحان کنید.

مرغ انار با کوسکوس بادام

مرغ انار
این دستور غذا به خوبی مرتباً ویژگی های جذب طعم غیرقابل تحمل مرغ را نشان می دهد - در اینجا ما بسته ای از مینی فیله با خمیر برچسب (یا هریسا) و آب انار را جاز می کنیم ، و در نتیجه غوغای پر جنب و جوش صورتی پر جنب و جوش و شاداب از شادی الهام گرفته از آفریقای شمالی به دست می آوریم. بادامهای پوسته شده باعث خرد شدن می شوند و اگر می خواهید بخشی از 5 روزه خود را بسته بندی کنید ، می توانید کوسکوس را برای سبزیجات تعویض کنید. مرغ 20 دقیقه ای انار ما را امتحان کنید.

مرغ کیف تقلب کیف

مرغ کیف
این دستور پخت و پز یک ساعت طول می کشد ، اما ارزش آن را دارد که صبر کنید (و با توجه به اینکه یک پرنده کامل درگیر است بسیار سریع است). برای صرفه جویی در وقت ، کره کیف را می توان از قبل تهیه کرد و مالش نمک باعث افزایش طعم و مزه پوست مرغ ترد می شود. کره سیر در حین پخت و پز و در جدول اضافه می شود ، آماده است تا ذوب آللی خود را نسبت به محصول نهایی ذوب کند - زیرا همه در زندگی خود به کره گلپسی ذوب شده بیشتری نیاز دارند. مرغ سرخ شده سریع ما را با چیپس و کره کیف امتحان کنید.

بسته های مرغ چیلی

بسته های مرغ چیلی
از سوولکی تا فجیتا ، مرغ کبابی در یک بسته نان آرد نرم و آرد هرگز خوشحال نمی شود. رولت های روتی با الهام از هندوستان ما را با چیتنی ، ماست ، گیاهان تازه و مرغ پر از گارم ماسالا به همراه پیاز قرمز فراوان و فلفل تازه برای گرمای لازم بسته بندی می کنند. با دستمال های زیادی و یک بطری آبجو یخ زده سرو کنید. بسته های مرغ چیلی ما را امتحان کنید.

یک گلدان مرغ مراکش

مرغ مراکش یک گلدان
ما می دانیم که شما یک گلدان ساده را دوست دارید ، و این خورش به سبک عکس کامل نمی تواند آسان تر باشد. کلید موفقیت آن دو مؤلفه مهم است - اولا رب گوجه فرنگی که برای سرخ کردن مواد اولیه پایه استفاده می شود ، سپس شکاف های تازه و روشن که کل ماده را به ابعاد دیگر برمی گردانند. پس از امتحان ، به شما اطمینان داده می شود که به عنوان یک شام میانه هفته دوباره و دوباره به این امر تکیه کنید ... مرغ یک قوطی مراکشی ما را امتحان کنید.
بیشتر الهام گرفتن از دستور مرغ ...


مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








ب روزترین اخبار روز دنیا

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان اخبار روز و آدرس ettefaghieh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com